sobota, 11 czerwca 2011

Ubrania , ubrania , ubrania !

                                               Dzisiaj do Starplazy trafiło dużoo nowych ubrań .
                                              Pochodzą one między innymi z takich sklepów jak :
                                              Bonjour Bizou, Pretty in Love , Evil Panda i RIO .
                                              Wydaje mi się że są one związane z nowym stylem który
                                             pojawił się niedawno . Ubrania te i dodatki mogą kupić
                                             Superstar i nie Superstar .Znajdzie się coś dla każdego .

                                   




5 komentarzy:

Natalia pisze...

bluzka w panterkę jest cudna, już ją mam ^.^

Lolcia-Polcia ♥ pisze...

Ja uwielbiam take dzwonowane spodnie, więc te w panterkę to obowiązek do kupienie ;-)

Camerontrendy pisze...

mi też podoba się ta bluzka :) muszę ją mieć

Camerontrendy

Unholy pisze...

Podoba mi się ta bluzka w paterke ii ta... noo niewiem XD

Anonimowy pisze...

te buty za 70 sm są dziwne. ;d