sobota, 25 czerwca 2011

Metamorfoza Lady-AgaGothic


 Przed: Całkiem fajna stylizacja. ;)
 Jednakże ściągnęłabym te bransoletki, zupełnie tutaj nie pasują. No i przydałby się też jakiś naszyjnik.

Po: Postanowiłam ubrać Cię kolorowo. ;) Do limonkowej bluzki założyłam zieloną marynarkę, jako dodatku użyłam torebki HB. Żeby nie było za jaskrawo, całość dopełniły czarne spodnie z Jordache i szpilki.
 Przed: Podoba mi się. ;) Tylko włosy i nos masz trochę za nisko.


Po: Nie podobają mi się brwi, które masz, ale nie mogłam ich niestety zmienić... Fryzurę dopasowałam do stylizacji, oczy pomalowałam czarnym cieniem, podkreśliłam eyelinerem i kredką, rzęsy wydłużyłam i pogrubiłam mascarami, usta pomalowałam delikatną szminką.




Jak Ci się podoba?

4 komentarze:

Camerontrendy pisze...

świetna stylizacja :)

Camerontrendy

Nefertari pisze...

nie chciałam metki lub nie paqmiętam strój PO miałam dawno temu i nie cierpie fryzury PO :)

Anonimowy pisze...

strój przed i po jest ładny. ;]

Kefircia pisze...

zamawiałaś w lutym, a Ciebie w tej stylizacji nigdy nie widziałam.