czwartek, 30 czerwca 2011

Darmówki.

Admini utworzyli sponsorowany klub dla fanów "Monte Carlo". Nie jest dostępny na Polski, ale możemy się do niego zapisać korzystając z bramki myproxy.

- Wchodzimy na myproxy.ca
- W miejsce na adres wpisujemy adres: stardoll.com i  klikamy "Go"
- Logujemy się na Stardollu
- W pasek URL bramki (w ramce, na górze strony) wklejamy adres:
http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2847846 , klikamy "Go" i dołączamy do klubu.
- Wylogowujemy się

Osobiście nie lubię tej bramki, gdyż strasznie długo się strona ładuje i po drodze wyskakuje masa reklam.
Mimo to, warto się do klubu zapisać, bo wraz ze wzrostem członków otrzymujemy prezenty. :)



Na okulary niestety nie trafimy, bo jest więcej niż 10000 członków, a prezentów "wstecznych" ;) nie dają. :(

6 komentarzy:

Camerontrendy pisze...

super pomysł z przezentami , ale chyba nie skorzystam ;)

Camerontrendy

Anonimowy pisze...

to ja podziękuję. ;dd nie skorzystam.

SMILEY^.^ pisze...

ja bym skorzystała, ale mi sie nie chce to wlączyć !!!

Unholy pisze...

no mi też niechce sie włoczyć ataam :D guzik z tym

Unholy pisze...

no mi też niechce sie włoczyć ataam :D guzik z tym

Unholy pisze...

no mi też niechce sie włoczyć ataam :D guzik z tym