środa, 29 czerwca 2011

Nowa kolekcja Miss Sixty!

 Cześć! :)
Wiecie co? Do Starplazy trafiła dzisiaj nowa kolekcja Miss Sixty!
Jak zwykle ma dwa piętra, a ciuchy ceny mają zabójcze...
Mimo to wykupię chyba po mału cały sklep, bo ubrania są ZABÓJCZE!

A jakie wrażenie zrobiła na Was najnowsza kolekcja MS?

PS. Uważajcie na różowy pasek z drugiej lalki od lewej na pierwszym piętrze. Na cenie jest 1sd, ale pobiera 10sd - nabrałam się. ;/ Ale piszę do Adminów, może mi te 9sd oddadzą?

EDIT: Oddali błyskawicznie. ;D

4 komentarze:

greta102 pisze...

A ja dziś go kupiłam za 12 sm ;D.Ale teraz pisze ze 1 sd.Ale kasy mi nie zjadło ;D

Camerontrendy pisze...

mmmm... jak doładuje konto to lecę od razu kupić kilka ciuszków :)

Camerontrendy

Anonimowy pisze...

ładne ciuszki. ;]

Unholy pisze...

ja kupiłam te niebiskie spodnie za 22 sd a ciuszki so przepięknee