wtorek, 21 czerwca 2011

Metamorfoza Blanusia5

Przed: Całkiem zwyczajnie i nie mam nic przeciwko temu. ;) Ale jednak trochę za pusto, jakiś naszyjnik długi bym dorzuciła.

Po: Ubrałam Cię rockowo, ale też z delikatnym akcentem, jakim jest różowa spódniczka. Zostawiłam bluzkę, dodałam rajstopy, czarne szpilki, torebeczkę, bransoletkę z ćwiekami oraz wcześniej wspomnianą spódniczkę. Aby dół dobrze komponował się z topem, dodałam czarny pasek.


 Przed: Nie podobają mi się usta oraz to, na jakiej wysokości są brwi - powinny być znacznie niżej. No i troszkę bym je przyciemniła.
Makijaż oczy całkiem okej. Fryzura w miarę.
Po: Zmieniłam włosy i ich kolor, brwi niestety nie mogłam, (nad czym ubolewam), ale za to dałam je niżej. Usta najchętniej bym zmieniła, ale nie miałam takiej możliwości.
Makijażu nie zrobiłam specjalnego, bo praktycznie nie masz kosmetyków. Podkreśliłam tylko oczy purpurową kredką.




Może być?;>

3 komentarze:

Camerontrendy pisze...

ślicznie :)

Camerontrendy

Nimfadora(EwaEmo) pisze...

"po" lepiej
EwaEmo

Anonimowy pisze...

zgadzam się z EwaEmo. :) bez urazy. :)