piątek, 17 czerwca 2011

111,111,111-użytkowników !


                             Stardoll dobił 111,111,111 użytkowników ! z tej okazji Admini
                             rozesłali do Nas wiadomości z ofertami z tej okazji .

               

                                                To nie koniec w Starplazie pojawiła się specjalna wystawa z
                                               tej okazji :) Znajdują się tam darmowe rzeczy do kupienia .
                                              Stardoll miło mnie zadziwił...

6 komentarzy:

Unholy pisze...

Ja już wszyskto z tot mam

SMILEY^.^ pisze...

najbardziej podobają mi się sukienka i ten trójkątny stolik

Camerontrendy pisze...

super :) obkupię się :)


Camerontrendy

HANIACK pisze...

Świetny blog... ;D Zapraszam także na mój...

Julietta pisze...

Już mam. :)

Anonimowy pisze...

admini się postarali. ;dd