wtorek, 21 czerwca 2011

Metamorfoza Klaudia_lol_98


Przed: Fajny pomysł, ale zmieniłabym spódniczkę na czarną.

Po: Ja ubrałam Cię w jasnych kolorach. :)
Krótka, beżowa kurteczka i spodnie w tym samym kolorze + białe buty i bluzka. Aby przełamać monotonność dodałam też rudobrązowy krawat oraz torebkę Gucciego.



Przed: Ogólnie to mi się podoba, ale fryzura jest źle założona i nie pasuje do stroju.

Po: Zmieniłam fryzurę i inaczej rozmieściłam elementy twarzy. Oczy pomalowałam mascarą i trzema cieniami: brzoskwiniowym oraz różowym i różowo-pomarańczowym z Luxe.

Jak Ci się podoba?:>

7 komentarzy:

Edytka pisze...

Ojej, bardzo mi się podoba ubranie "po" ;)
W twarzy nie przypadły mi do gustu części twarzy, więc się nie wypowiem ;)

Domina :) pisze...

mi się bardziej podoba przed ;(

Unholy pisze...

oo śliczna teraz jest

Kefircia pisze...

MaoLeo, niestety nie miałam możliwości zmiany części twarzy, gdyż metamorfozy wykonujemy bez hasła.

Anonimowy pisze...

podoba mi się makijaż ''po'', ale zostanie 'mój'. dziękuję za metamorfozę. ;)

Camerontrendy pisze...

śliczne :)

Camerontrendy

Anonimowy pisze...

wszystkie stylizacje- przed i po są ładne.