sobota, 11 czerwca 2011

Oferta

                                               Dostaliśmy dzisiaj wiadomość od Adminów w której
                                              znajduje się nowa oferta . Tłumacząc ten tekst na nasz język wynika że
                                              jeżeli 11 lub 12 czerwca (tego roku) doładujemy sobie co najmniej 200
                                             Stardolarów to zyskamy strój który widnieje na obrazku .

                                                            
         

6 komentarzy:

Lolcia-Polcia ♥ pisze...

W poniedziałek dostaniemy te stroje jakby coś, ja doładowałam za 30 zł ( prezent na imeninki ) . Ten strój jest nizbyt ładny ale butki i torebeczka spox ;-) Jak nie będzie już ngdy dostepny, to bazarki stardollowiczek pewnie będą napchane tymi strojami

Camerontrendy pisze...

yyy... nie zabradzo ten strój podoba mi się jedynie torebka :)

Camerontrendy

Unholy pisze...

Nie podoba mi się ten strój ale torebka nawet nawet :-)

UroczaCaroline pisze...

zaraz zwymiotuję...

Anonimowy pisze...

sukienka nie grzeszy urokiem. ;d

Natalia pisze...

obrzydliwy ten strój , jedynie to mi się torebka i buty podobają ^.^ szkoda kasy żeby miec takie chińskie dziadostwo ;P