czwartek, 30 czerwca 2011

Nowy sposób zarabiania - ankiety


 Admini trochę o nas myślą - właśnie dodali nową opcję zarabiania stardollarów! :)
Wystarczy, że zarejstrujemy się na http://www.stardoll.com/pl/account/cint.php
w "Panelu Stardoll", a co jakiś czas (nie częściej niż 2 razy  w miesiącu) będziemy otrzymywać ankiety do rozwiązania. Odpowiedzi są w pełni anonimowe, a my za kilka minut klikania otrzymamy stardollary. :)
Ile? Tego jeszcze nie wiemy, ale z pewnością nie będą to duże sumy. :(
Po zarejstrowaniu się, pokazuje się nam taki komunikat:

A takiego e-maila dostałam:
A Wy się zarejstrujecie? :)

4 komentarze:

SMILEY^.^ pisze...

ja sie zarejestrowalam. Czego to sie nie robi dla stardolarów xD

Camerontrendy pisze...

ja też się zarejsetruję :)

Camerontrendy

Anonimowy pisze...

;dd

Unholy pisze...

ja też już sie zarejestrowałam ciekawe kiedy bedzie 1 ankieta