niedziela, 26 czerwca 2011

Metamorfoza Mapii2244


 Przed: Całkiem fajny zestaw - podoba mi się. ;D Ale jakiś naszyjnik złoty by się przydał, nie uważasz? ;> Podoba mi się też ten patent z butami - trochę nie wyszedł, ale podziwiam za pomysł. ^^


Po: Postanowiłam, że ubiorę Cię kolorowo, dynamicznie - w sam raz na wakacje! ^^
Różnokolorową spódniczkę połączyłam czarnym, szerokim paskiem z różową bluzką z Miss Sixty, tworząc sukienkę. Do tego czarne buty i torebka z różową wstążeczką.

Przed: Jejku... Nie obraź się, ale przez te wydęte usta Twoja medoll wygląda jak żaba.  Poza tym oraz tymi groźnymi brwiami nie mam większych zastrzeżeń. XD















Po: Te usta wyglądają dobrze tylko, jeśli są w kolorze skóry. Ty niestety miałaś ciemne i ciemne szminki - dałam więc najjaśniejszą. Rzęsy pomalowałam mascarą pogrubiającą, a także przykleiłam sztuczne. Górne powieki podkreśliłam kredką, a dolne mascarą. Na policzki nałożyłam trochę różu.

Jak się podoba?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ubraniowe stylizacje obie są ładne.

Camerontrendy pisze...

tak zgadzam się świetnie
:_

Camerontrendy