środa, 22 czerwca 2011

Powiew lata. ^^

Witajcie Kochani! :)
Jak tam po rozdaniu świadectw? Oceny zadawalające? ^^
Dziękuję Ci, Weroniko za piękny tekst i oczywiście również przyłączam się do życzeń. :)

A na nadchodzące wakacje mam dla Was kilka muzycznych propozycji, które mogą się okazać hitami lata ^^:

* Jennifer Lopez ft. Lil Wayne - I'm Into You

* Alexandra Stan - Get Back (A.S.A.P.)

* Kalwi and Remi - You and I

* Asia Ash ft. DJ Remo - Brighter

* Paramore - Monster

* NikitA - Bite


Wiem, że trochę nie na temat, ale
muzyka odgrywa ważną rolę w moim życiu i głupio bym się czuła, nie dzieląc się z Wami tym, co dla mnie szczególne. :)

Okej, to teraz coś, co będzie bardziej do Stardolla nawiązywać. :D
Oto zestaw ubrań, które na naszym ukochanym portalu będą wymiatać tych wakacji i koniecznie musicie je mieć w swoich szafach! :)




Aby powiększyć obrazek - kliknij w niego. ;)


Dobra, to teraz chyba najmilsza sprawa w tym niemiłosiernie długim poście ;) - a mianowicie: KONKURS!

Polega na tym, że musicie opisać swoje tegoroczne wakacje - co zamierzacie zrobić, gdzie się wybieracie, itd.
Autor najciekawszej wypowiedzi otrzyma ode mnie 100 starmonet. :)
Aby wziąć udział w konkursie musisz być obserwatorem bloga i podpisać się nickiem ze Stardoll, o ile jest inny od tego, który masz na koncie google.
Czas macie do 25 czerwca, do godziny 18:00. Po tym czasie sprawdzę Wasze prace i ogłoszę wyniki.

Powodzenia! ^^

3 komentarze:

Domina :) pisze...

Ale tu mamy napisać? Jak tak to spoko ;).

Ja wyjeżdżam w miejsce w którym byłam 2 lata temu. Mianowicie do Turcji. Kiedy tam byłam pragnełam pojechać do miejsca zwanego "Pamucale" (czytaj Pamukale). Niestety to miejsce było aż 400kilometrów od miejsca zamieszkania (hotelu). Teraz będe w innym mieście o połowe bliżej będe miała do Pamucale nież wcześniej (200km). Pamucale to zrobione z wapna "wanny" w których można się kompać (popatrzcie na zdjęcia w internecie). Jednym słowem to mejsce jest cudowne :*

Ps: Sory za błędy :)
Moja nazwa to "Kamereta"

Camerontrendy pisze...

super :)


Wybieram się na wakacje w góry. Jadę na kolonie. Baardzo się cieszę . Mrzyłam o wycieczce nad morze, ale los zesłał mnie na góry.Będę mieszkała w pensjonacie w Najdłuższej wsi w Polsce - Zawoi(lub coś takiego ). potem wybieram się na 3 dni do Austrii do Wiednia i do Słowacji na 2 dni.Ogromnie się cieszę z wyjazdu, ponieważ niegdy nie byłam za granicą , więc będzie to dobra okazja, by trochę pozwiedzać . :D

Camerontrendy

Anonimowy pisze...

a za późno. ;] ale jestem ciekawa kto wygra.