czwartek, 30 czerwca 2011

Oferta "Meagastar".

 Jeśli chodzi o naciąganie, to chyba nasi Admini nie mają sobie równych...
Wymyślili kolejny sposób na wyłudzenie naszej kasy - ofertę na zakup członkostwa Superstar.
Kuszące? No a jak! Zwłaszcza te dwa pokoje, za które normalnie płacimy prawie 100sd, Royalty i dodatkowe 3 miesiące SS, bo prezenty - szczerze mówiąc - nie powalają. No może te różowe buty. ;)
Już chcemy chwytać za karty kredytowe (bo tylko tak możemy zapłacić), już chcemy mieć te wszystkie rzeczy.... ale zaraz, zaraz! Ile to będzie kosztować?
No i to ta mniej przyjemna część. Te luksusy kosztują nas dokładnie 167,40 złotych.
Ja nie kupię - może i to jest jakaś oszczędność, bo miesiąc kosztuje "tylko" jedenaście złotych z groszami, ale jak dla mnie za duża suma do zapłacenia naraz. Wolę sobie za to jakieś fajne buty kupić, albo kilka bluzek w realu, niż kilkadziesiąt pikselowych. Amen.

A Wy co myślicie o tej ofercie?

7 komentarzy:

Unholy pisze...

łaaał admini przesadzaaają

Camerontrendy pisze...

niby kusząca , ale... nie skorzystam ;_)

Camerontrendy

Anonimowy pisze...

panie boże zapłać.
nie skorzystam. :|

me:) pisze...

Ja nie skorzystam ,ale jak widac jest 2000 starmonet więc trzeba by wymieniać;)

Anonimowy pisze...

Ja zupełnie nigdy nie kupowałam SS na znak protestu stardoll Adminom poniważ myślę że kupowanie SS jest tylko wyrzucanie pieniędzy na wiatr

Julietta pisze...

Dokładnie, Kefircia! Zgadzam się z Tobą w 100%!!

liluloliu pisze...

hmmm za drogo