niedziela, 26 czerwca 2011

Metamorfoza Camerontrendy


 Przed: Jest fajnie, podoba mi się pomysł, ale mam kilka (jak zawsze ];-> ) zastrzeżeń:
- torebka kolorystycznie pasuje, ale lipa, bo styl trochę odbiega;
- buty fajnie pasują znowuż stylem, a kolorem ni w ząb. :(

Po: Kolejna doll, którą ubrałam luźno, i kolejna, którą ubrałam w tą marynarkę - tak, jestem bardzo kreatywna ^^. :D
A więc do owej marynarki dobrałam jedną z moich ulubionych bluzek, czarne rurki i buty na obcasie. :)










 Przed: Wszystko fajnie, oprócz tych ust... Kolor jest straszny, pomijając to, że do stylizacji nie pasuje. Trochę też za nisko brwi, ale nie wygląda to bardzo źle i w oczy się nie rzuca. ;D



Po: Zmieniłam troszkę rozstawienie elementów twarzy, makijaż oczy taki sam - eyeliner + mascara, ust nie malowałam. Fryzurka lekka.


I jak? :)

9 komentarzy:

umcumcjebjeb pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
umcumcjebjeb pisze...

Ogulnie ,fajnie ją ubrałaś kefirciu =]
Ale troche się z tobą nie zgadzam co do opisu jej poprzedniego ubranka;* Torba stylem hmm nie odbiega ponieważ na torbie jest zawieszka która pasuje i to wystarcza ,a czarne szpilki pasują do wszystkiego i wszystkich =]

CzArOdZiEjKa

Asica1998 pisze...

Szpilki są czarno-fioletowe i nie, nie pasują do wszystkiego. Lepsze byłyby brązowe lub cieliste. A, co do torby, Kefircia zdecydowanie ma rację. Chodzi o STYL, a nie o KOLOR. Jest to ogromna różnica.

umcumcjebjeb pisze...

co z tego szpilki fakt nie dobejrzałam , mój błąd. Ale torba pasuje i stylem i kolorem.

umcumcjebjeb pisze...

a z reszta od kiedy fiolet nie pasuje do brązu ?

Asica1998 pisze...

Fiolet + czerń = zbyt zimne połączenie dla brązu. Zgadzam się, że fiolet w czystej postaci np. z karmelem wygląda świetnie. Zakończmy tę dyskusję. :)

umcumcjebjeb pisze...

oj tam oj tam XD

Anonimowy pisze...

fajna. ;d

Camerontrendy pisze...

no trochę nie trafiłaś, bo ta stylizacja jest nudna sama kiedys taką zrobiłam liczyłam na coś bardziej kreatywnego , lae nawet spoko, dzięki :)

Camerontrendy