sobota, 25 czerwca 2011

Metamorfoza monisiaxp


 Przed: Nie podoba mi się. W ogóle. Ciuchy same w sobie nie są takie złe (z wyjątkiem tych darmowych butów - masakra), ale w innych zestawach. Łącząc je, popełniłaś jedną, wielką, modową wpadkę.


Po: Nie jestem zbytnio zadowolona z wyniku mojej metamorfozy, bo zamiast krótkich spodenek lepiej wyglądałyby długie rurki, których niestety nie miałaś.





Przed: Makijaż nie jest zły, ale części twarzy niezbyt mi się podobają. Włosy są okej, ale tutaj nie pasują w żadnym stopniu.
Po: Tutaj też nie jestem z siebie zadowolona przez części twarzy, jakie ma Twoja medoll. Popisać się nie mogłam ze względu na niewielką ilość kosmetyków. Mimo to coś wykombinowałam: rzęsy pomalowałam czarną mascarą, następnie podkreśliłam oczy eyelinerem, górną powiekę pomalowałam czarną kredką, a następnie białym cieniem.


Może być? ;)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

metamorfoza jest fajna. :)

Camerontrendy pisze...

tak po jest o wiele lepiej :)

Camerontrendy

monisiaxp pisze...

Podoba mi się metamorfoza. Nie byłam na nią przygotowana więc wyszłam na kompletne bezguście! Z mojej galerii można zobaczyć ze doll wyglądała nie raz o niebo lepiej. Teraz stardoll miałam w dużym stopniu zawieszone. Mimo tego iż metamorfoza mi się podoba nie skorzystam z niej. Chciałam pokazać że na stardoll nie wszystkie lalki są piękne. Moja może nie jest brzydka ale odzwierciedla moją urodę. Ja nie jestem piękna a chciałam by dollka wyglądała jak ja bo nawet było to gdzieś napisane że zrób swojego sobowtóra czy coś. Większość dziewczyn to ignoruje i robi z lalek plastiki co w sumie mnie już nie dziwi. Pozdrawiam i dzięki.