piątek, 24 czerwca 2011

Metamorfoza Nateksana


Przed: No nie bardzo wiem, czy to tył, czy przód. :D W każdym razie: kreatywnie. A ja przejawów kreatywności nie krytykuję, nie tępię. ;) Bardzo fajny patent z kokardką do włosów użytą w formie bransoletki. :) Ale to pochwał już raczej koniec, bo troszkę - jak dla mnie - za pusto. Chociaż torebkę trzeba było dodać malutką, czy coś. ;P

Po: Postanowiłam, że ubiorę Cię elegancko. Czarną spódniczkę z PPQ połączyłam paskiem z dwoma bluzkami: zwykłą białą i prześwitującą z Mortal Kiss. Do tego kopertkówka, czarne szpilki i nawet ta kokardka pasuje. ;p






Przed: Dobra robota! :) Makijaż w swej prostocie bardzo mi się spodobał. :) Dodatki też fajnie umieszczone, no i ogólnie doll bardzo ciekawa. :) Duży plus. ^^









Po: Zmieniłam Ci fryzurę na bardziej elegancką, zrobiłam standardowy biało-czarny makijaż oczu (biały i czarny cień, czarny eyeliner), pod oczami nałożyłam trochę różu, usta zostawiłam naturalne.



Jak się podoba? :)


3 komentarze:

Malana pisze...

Przed to był tył, bo w pokoju, w którym ją zapisałam było lustro, a w lustrze widziała inne odbicie zamiast swojego. Dziękuję za pochwaly, a zmieniłaś mnie rewelacyjnie.

Camerontrendy pisze...

ślicznie przed jak i po :)

Camerontrendy

Anonimowy pisze...

ubraniowe są obydwie ładne (oprócz tych włosów, bez urazy) a makijażowe są obydwie całkiem spoko.