poniedziałek, 27 czerwca 2011

Pierwsze "urodziny" bloga!

Kochani! Przez to całe zamieszanie z zakończeniem roku szkolnego i tak dalej, zupełnie zapomniałam o pierwszej rocznicy powstania naszego bloga!
19. czerwca 2010 roku napisałam pierwszego posta. :)
Aż trudno uwierzyć, że aż tyle się od tego czasu zmieniło...
Odejścia, powroty, nowe przyjęcia, konkursy, pomyły, nowi czytelnicy... Mamy już prawie 400 obserwatorów!
To niesamowite, co działo się tu przez ten rok. :')

Dobra, koniec gadania!
Teraz milsze sprawy. :)
Po pierwsze: Konkurs na opisanie wakacji wygrywa Kamereta. Przykro mi, że zgłosiły się tylko dwie osoby. :(
Po drugie: Ogłaszam loterię z okazji urodzin bloga!

Oto zasady:
* zgłosić się mogą wszyscy obserwatorzy bloga
* każdy pisze komentarz pod tym postem za swoim nickiem stardollowym i swoim numerem, po kolei (czyli jak napiszesz komentarz jako trzecia, to Twój numer to 3.)
* dwa wylosowane przeze mnie numery otrzymają nagrody:
pierwsze z nich to 15sd, druga - koszulka ELLE.

Zapraszam do udziału. :)

16 komentarzy:

umcumcjebjeb pisze...

łoł aleee długoooo

Paula pisze...

sto lat :) gratuluję
zgłaszam się, nr 1
BlackPinkdoda

Nimfadora(EwaEmo) pisze...

wszystkiego najlepszego!
zgłaszam się
numerek 2
EwaEmo

Olusiaaa*_* & Paulisia$$$ pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Olusiaaa*_* & Paulisia$$$ pisze...

Wszystkiego naj !
Zg się numerek 3 ;-)
Miliona obserwatorów,
Wejść też kilku milionów ;-)
To usuniete moje było, bo nie podałam nicku mój nick to paula712

Kornelia pisze...

gratuluje ;] sto lat ;]
zgl nr 4 ;]
Szarpejgirlll .

Anonimowy pisze...

...Niech żyje żyje nam... :)

zgłaszam się. Mój numerek to 5 =)

Alice_0-0

SMILEY^.^ pisze...

zgłaszam się nr 6

1oo lateq xD

…………… ( …… ( ……( …… (
…………… () --- () --- () --- ()
…………… || -— || — || — ||
………… .{*~*~*~*~*~*~*}
………@@@@@@@@@@@@@
…… { ~*~*~*~****~*~*~*~ }
… . @@@@@@@@@@@@@@@
… .{*~*~*~* W DNIU *~*~*~*}
…{ *~*~ URODZIN 100 LAT ~*~*}
…{ ~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~ }
…@@@@@@@@@@@@@@@@@
……………… … )---------(
....___ ,-----------, ___
..…. /_________________\

Justyna pisze...

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla całej ekipy bloga!Sto lat i o jeden dzień więcej!
Zgłaszam się nr 7
Tysia-xD

greta102 pisze...

Greta 102
numerek 8 ;D
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO dla ...BLOGA i redaktorek ;)

Saaba. pisze...

Wszystkiego naj... ^^^

Mój numerek: 9.

SabinaMonika

Natalia pisze...

Wszystkiego naj naj naj i byle tak dalej ;)

Zgłaszam się - Numerek 10
EmoSuperGirl12

Anonimowy pisze...

wszystkiego najlepszego .;*
numer 11 weronika2458.

Camerontrendy pisze...

gratki :) jestem prawie od poczatku istnienia :)

zgłaszam się numer 12 Camerontrendy

me:) pisze...

Gratulacje życzę stu lat:)
Zgłaszam się numer 13:)

Sel :) pisze...

Zgłaszam się do konkursu, numer 14. SelGomez007 ^^