sobota, 18 grudnia 2010

Metamorfoza Zgredek108

Przed: No Twoje ciuszki są po prostu boskie, kocham tą stylizację, kocham Twój styl! :D

Po: Ja Cię ubrałam elegancko. Boska sukienka w paski {uwielbiam takie xD}, do tego czarne szpilki, kopertówka i, na przełamanie, białe korale :)

Powiem Ci, że masz tyle świetnych ciuchów, że 20 minut zastanawiałam się co wybrać, haha :D












Masz przepiękną Medoll! No cudowna jest! :D {chociaż makijaż oklepany xd} Fryz pasuje, lubię go ;)

Ja zmieniłam Ci fryzurkę na krótką ;D
Do tego róż, który dałam delikatnie na kości policzkowe, potem roztarłam tym jasnobrązowym. Oczy pomalowane na brązowo, także brązową kredką, potem tylko kąciki od strony nosa pociągnęłam czarną. Do tego czarna mascara i sztuczne, dolne rzęsy :)

Jak się podoba? :D

2 komentarze:

Kaśka pisze...

Jej! Dzięki ^^ Świetna metamorfoza :D Opłacało się czekać :D Dziękuję :]

Asica1998 pisze...

Bardzo ładnie.