środa, 22 grudnia 2010

Metamorfoza lasencja1998

Przed: Hmm.. Lubię tą sukienkę, lubię te buty, ale... Zupełnie do siebie nie pasują... Do sukienki proponowałabym zwykłe, czarne szpilki, takie jak Ci założyłam w metamorfozie;) No i jakaś czarna kopertóweczka by się przydała :)

Po: Chciałaś metamorfozę na święta. Nie znalazłam jednak w Twojej szafie żadnych typowo świątecznych ubrań, więc założyłam Ci eleganckie ciuszki, też pasujące na święta ;) Włożyłam granatowy romper z Kohl's, na to założyłam czarną spódniczkę i do tego pasek oraz czarne szpileczki :)











Przed: Cóż.. Zacznijmy od tego, że kolczyki zupełnie nie pasują do sukienki, którą masz na sobie. No i chyba troszkę za dużo tych pieprzyków, no ale to już rzecz gustu, prawda:)

Po: Ja zmieniłam Ci fryzurkę i zdjęłam dodatki. Nic więcej, bo nie masz żadnych kosmetyków, z wyjątkiem farby ;p


Co sądzicie o tej metamorfozie? :)

***
KONKURS WE WSPÓŁPRACY Z ADMINAMI!
DO WYGRANIA 50 STARDOLLARÓW I 30 STARPUNKTÓW!
NIE CZEKAJ! DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ KLIKAJĄC TU: >>>KLIK<<<

2 komentarze:

Asica1998 pisze...

Szkoda, że nie było metamorfozy dla osoby, która ma dużo ciuchów, mogłabyś się wykazać! :)

jultka pisze...

Ślicznie :)

jultka