niedziela, 26 grudnia 2010

Metamorfoza MissAnglii1998

Przed: Sukienka jest fajna, ale dodatki.. już nie koniecznie.
Buty zdecydowanie bardziej są przeznaczone do spodni. (i tak nie przepadam za baletkami xd) Do tej sukienki lepsze będą szpilki. Bransoletka taka ni z gruszki, ni z pietruszki, nie pasuje tu.


Po: Ja także założyłam Ci sukienkę, do tego czarny naszyjnik i buty w tym samy
m kolorze :)

















Przed: Ładna twarz MeDoll, fryzurka, wszystko super ;) No i pasuje do stylizacji, co jest najważniejsze ;p
Tylko sztuczne rzęsy wychodzą na włosy, co nie wygląda fajnie.

Po: Zmieniłam Ci fryzurkę i jej kolor, zmieniłam miejsce przebywania pieprzyka ;p Do tego mascara wydłużająca i pogrubiająca na rzęsy :) Wszystko pasuje do stylizacji ;p


Jak się podoba? :)

3 komentarze:

Asica1998 pisze...

Fajnie. :)

Anonimowy pisze...

Supcio! Bardzo podoba mi się ta stylizacja! ;P
Bardzo prosze jeszcze o metamorfoze ubraniowo-makijazowa - na Sylwestra ! Dzięki ;D MissAnglii1998 ;D

Anonimowy pisze...

To znowu ja. Wiem , że to co tam mialam na sobie to nie bylo zbyt fajne...
Wiesz... mój brat chciał ją ubrać... Pozdrowionka ;P