sobota, 25 grudnia 2010

Metamorfoza Patusia1000miss

Przed
Po

Przed: Podoba mi się Twoja sukienka wraz z szpilkami, a także Twoja medoll. W końcu zostałaś miss jesieni. ;)
Po: Niebieska bluzeczka fajnie wygląda z czarnym kompletem. Rurki pasują do kurteczki ;) Mam nadzieję że Ci się podoba to połączenie ;p













Po

Przed











Przed: Na Twoim miejscu bym zmieniła usta (dziwnie wyglądają) oraz troszkę podniosła brwi. Co do makijażu, to wygląda nawet fajnie... ;)
Po: Zostawiłam szminkę, ale zmieniłam kolor cieniu do oczu na jaśniejszy. Dodałam kolczyki oraz włosy. Do włosów dodałam też kwiatek


I jak?

3 komentarze:

jultka pisze...

Supcio :)

jultka

Asica1998 pisze...

Strój fajnie, makijaż już nie...

Camerontrendy pisze...

podoba mi się chociaż ja bym nie dawała tego kwiatka ale fajnie :) Dzięki za metamorfozę :)