niedziela, 19 grudnia 2010

Metamorfoza Dominikaxxxd

Przed: Cóż.. Pomysł był dobry, ale wykonanie już gorzej. Jeśli chciałaś dać tą spódniczkę, trzeba było założyć czarny pasek.
Czerwone buty nie pod kolor, bo to nie ten odcień czerwieni. Poza tym dwie pary butów naraz to niezbyt dobry pomysł.

Po: Założyłam Ci fioletową sukienkę i do tego kamizelkę. Szukałam czarnych butów, ale nie masz, więc założyłam jakieś takie podobne ;p











Przed: Kurka wodna, ile szminki xd A tak na serio, nigdy tak nie rób do tych ust. Weź jakieś pełne, nie błyszczące, i daj je w kolorze ciała, a potem zrób taką kropkę. Włosy nawet okej, ale ten kolor im nie pasuje.

Po: Kosmetyków dużo nie masz, więc nie dawałam Ci żadnych, bo nic nie pasowało.. Użyłam tylko czarnej mascary wydłużającej i zmieniłam fryzurę.

4 komentarze:

honia pisze...

A mi się podobają wersję "przed" w obu seriach . Chcę Cię po prostu pochwalić jak wszystko do siebie umiesz dodać . Bluza jest dużo większa na ramionach niż powinna być.
Kurtka się nie mieści przez co wynik elegancji wychodzi równemu zero !

Druga moja wersja - . - Co do makijażu to nic nie mam przeciw a usta są ładne same w sobie .
I po prostu myślę ,że trzeba było użyć chociaż małego "czegoś" aby dodało piękności .
Więc najlepiej nie bierz się za metamorfozy , których robić nie umiesz !

honia1222honia

Nie ukrywam swojego nicku : D

Kefircia pisze...

No spoko, takie jest Twoje zdanie ;p
Jeśli wg Ciebie nie umiem robić, no to trudno, ale robić będę, bo wiele osób tego chce :) A jeśli przejrzysz szafę dziewczyny, zobaczysz, że za wiele do siebie nic nie pasuje. Zobacz też me doll editor, a potem oceń moją pracę, okej? Pozdrawiam, Honiu

Asica1998 pisze...

Do Czaczy:
A, mnie się metamorfozy Kefirci bardzo podobają. Zresztą, przy tej lalce, oraz Jej ciuchach nie ma pola do popisu. Nie masz gustu, nie oceniaj.. :P

Sonea. pisze...

Podoba mi się metamorfoza. Dziękuję za jej wykonanie:)

Dominikaxxxd