sobota, 25 grudnia 2010

Metamorfoza GlowShadow

Przed
Po
Przed: Trochę ta bluzka do tych jeansów nie pasuje. Jest turkusowa, a spodnie granatowe. Zauważyłam też, że buty dobrałaś do bluzki. Dobiera się je do spodni, lub dodatków.
Po: Zostawiłam te jeansy i dobrałam bluzkę z borsukiem, która nie jest tak rażąca jak ta przed metamorfozą. Miałam jednak pewien problem z dobraniem butów...












Przed
Po












Przed: Nie przepadam za tą właśnie fryzurą, ponieważ wygląda ona sztucznie. Kolczyki też zbytnio nie pasują. Jedyny plusik, to fajnie podkreślone oczy, które dodają wyrazistości Twojej MeDoll.
Po: Wzięłam fryzurę tzw. bombkę (taką miałam w realu ;] ), a także zmieniłam kolor włosów.
Troszkę inaczej podkreśliłam oczy i myślę że wygląda nawet fajnie :)



Podoba Ci się nowa Ty?

4 komentarze:

Camerontrendy pisze...

mnie sie podoba b. ładnie :)

jultka pisze...

ładnie

jultka

Asica1998 pisze...

Może być.

Anonimowy pisze...

uważam, że mamy trochę inne style...jednak dzięki za metamorfozę. Buty dobrane do spodni zlałyby się ze sobą. Jeszcze raz dzięki. GlowShadow