czwartek, 30 grudnia 2010

Konkurs nr 6 - A ja znam ten tekst na pamięć!

Musicie odgadnąć tytuł i wykonawcę piosenki, której fragment zamieszczam tutaj:

Kocham, jak błysk Twego oka
Bo wiem że zły sen daje dzień po którym wstanę
Bo sens co w nim jest daje siłę i wiarę
Obrzuci mnie błotem i zada mi karę
I znów da radość potem
Żebym mógł cieszyć się lotem
Wśród gwiazd nocą móc grać z mocą
Strzelać serca dom czarów nocą
Dzięki niej mogę pluć mu w twarz jeśli
Będę walczył mi się poszczęści.


Do wygrania ten oto wachlarz:












Kto pierwszy, ten lepszy.

EDIT: Wygrała olcia12200.
Nagrodę za chwilkę prześlę :)

3 komentarze:

Justyna pisze...

mezo. kocham jak błysk twego oka . Tysia-xD

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Mezo - Kocham



olcia12200

Klaudunia_97 i AsiAsi121 pisze...

Śliczny wachlarz. Sorrka że teraz pisze ale wcześniej nie pomyślałam żeby dodawać komentarze. Dopiero teraz się zachciało . ;]