niedziela, 19 grudnia 2010

Metamorfoza Tysia-xD

Przed: Rurki, płaszczyk, buty - wszystko do siebie pasuje:)
Jest prosto i elegancko - super!

Po: Postawiłam na klasyczną czerń :)
Założyłam Ci legginsy, do tego bluzka-tuba, co razem wygląda jak body :D Żeby to się "kupy trzymało" [xD] dodałam ładny pasek z klamrą na środku :) Do tego czarne buty i kopertówka, a na wykończenie i przełamanie czerni - beżowa marynarka {jest śliczna:) }














Przed: Masz ładną MeDoll :) Wszystkie części twarzy pasują -  no super :D Mam tylko jedno zastrzeżenie - takie wielkie kolczyki nie pasują do takiej delikatnej buźki :)

Po: Zmieniłam Ci fryz na bardziej elegancki i do tego czarne kolczyki :) Zdjęłam pieprzyk.

2 komentarze:

Asica1998 pisze...

Bardzo fajnie. :)

Justyna pisze...

Dzięki, metamorfoza jest super!!:)