czwartek, 30 grudnia 2010

Metamorfoza Klaudia_lol_98



Przed: Twoja MeDoll jest ładna, ale... gdy ubierasz proste rybaczki unikaj płaskich butów i eleganckich żakietów. I pamiętaj, nie łącz płaskich butów z eleganckimi strojami.

Po: Postanowiłam ogólnie zmienić styl Twojej MeDoll. Ubrałam sweter w paski (poziome) oraz spódnicą, nad biodra. Z dodatków dodałam jedynie pasek, żeby odznaczyć gdzie zaczyna się spódnica. Dodałam malutką torebeczkę do której można schować bardzo potrzebne rzeczy. Buty na obcasie żeby podkreślić długie, zgrabne nogi.





Przed: Twoja MeDoll jest oryginalna i bardzo stylowa, ale nie podobają mi się te kolczyki. One pasują do ? Twoim zdaniem do czego, tak są ładne ale trzeba pamiętać że trzeba się stylować tak, aby wszystko do wszystkiego pasowało ( do ubrań też ). Makijaż masz ładny i wgl . wszystko OK ; )) 

Po: Postanowiłam iść na całość i wszystko zmienić. Podkreśliłam oczy najpierw pomalowałam maskarą ( najpierw do pogrubienia, a później do przedłużenia ), dolną cześć oka podkreśliłam najpierw czarnym cieniem, a później nadałam efektowności jasnym cieniem z LUXE. Zmieniłam też układ oka ( dałam je odrobinę niżej ). Pieprzyk dałam nad ustami. Zmieniłam układ nosa ( jest odrobinkę niżej ) oraz układ ust ( również są trochę niżej ). Moją uwagę zwróciło to, że jesteś SuperStar i mogłam Ci dać włosy dla SS. Zmieniłam ich kolor, aby dodały wygląd całości.

4 komentarze:

Asica1998 pisze...

Fajnie. ;)

Anonimowy pisze...

kurde. cały czas była ładnie ubrana na metamorfozę, teraz ubrałam ją byle jak. I mam. ogólnie świetnie-makijaż i ubranie boskie, ale fryzura jest co najwyżej ok. :)oo. masakra z tym ubraniem. ;/

jultka pisze...

Super :)

jultka

Klaudunia_97 i AsiAsi121 pisze...

Supcio.