poniedziałek, 27 grudnia 2010

Metamorfoza nicelook27

Przed: Em.. Sukienka jest spoko, ale źle dobrałaś dodatki - pasują tylko buty. Torba zdecydowanie do jeansów i jakiejś kurtki w tym kolorze, a bransoletka do jakiś rockowych ciuszków.

Po: Długo się zastanawiałam, w co Cię ubrać, ale wybrałam pumpy, do tego zwykły, biały t-shirt, torebka i arafatka w tym samym kolorze oraz buty pod kolor spodni.











Przed: Zdecydowanie za dużo cienia. W dodatku nie pasuje on do Twojej stylizacji. Włosy są fajne i pasują, kolczyki też :)

Po: Ja zmieniłam Ci fryzurę i jej kolor, usta zostawiłam naturalne, lekko podkreśliłam oczy eyelinerem, powieki delikatnie pomalowałam purpurowym cieniem, w kącikach musnęłam białym. Do tego mascara wydłużająca i pogrubiająca, a na zwieńczenie dzieła - słodka spineczka od Sunny Bunny ;)

Podoba się? ;) Która wersja lepsza? ;p

6 komentarzy:

Asica1998 pisze...

Po jest super. ;)

Anonimowy pisze...

przed...

Asica1998 pisze...

Panna negatywna się znalazła. Chociaż się podpisz. Chyba, że nie masz odwagi!

Anonimowy pisze...

wiesz jest ok ale jednak wole swoją dzięks *)

Anonimowy pisze...

niie podoba mi się zbytnio .

Tubisiowa ; * pisze...

Fajne . Zapraszam na mojego bloga. http://blogstardollforever.blogspot.com/