sobota, 18 grudnia 2010

Metamorfoza MUFFIxD

Przed
Po

Przed: Extra strój dodany kolorystycznie mi się strasznie podoba!!! Tylko troszkę ta bluzeczka ale ja to zmienię ;)
Po: Zostawiłam buty dodałam rurki ,sweterek w kolorze szarym, który pasuję do całości. Bluzeczka odgrywa swoją rolę w tym wszystkim.













Przed
Po
Przed: Za bardzo nie podobają mi się kolczyki i te "zaszklone" oczy ale podoba mi się fryzura
Po: Dodałam naszyjnik z znakiem żeńskim oraz troszkę zmieniłam makijaż dodałam delikatnie szminkę i według mnie to dobrze się komponuje. Zmieniłam kolor włosów na jaśniejszy





I jak? Podoba Wam się?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Metamorfoza ' ubraniowa ' - świetna :D
* nie wiedziałam , że ten sweterek jeszcze kiedyś będzie mi pasował :D

Metamorfoza ' make - up'owa ' -
bardzo mi się podoba :*

* MUFFIxD

honia pisze...

Szczerze ? Do dupy !

Jeśli robisz metamorfozy to powinnaś wiedzieć ,że makijażu nie robi się aż do brwi ! Każdy dureń to wie ! Niestety jesteś od nich gorsza .
Myślę ,że naszyjnik tutaj w ogóle nie pasuje !
Do ubraniowej nie mam nic . !

honia122honia - wyrażam swą opinie : d