sobota, 25 grudnia 2010

Metamorfoza .lolaan.

Przed

Po
Przed: Kocham Twój styl. Naprawdę mi się podoba. Kolory do siebie pasują, a to jest najważniejsze. :)
Po: Sukienka z DKNY torebeczka z LE i wszystko gra. Uwielbiam ta sukienkę. Dość długo zastanawiałam się nad Twoim strojem, ponieważ masz niesamowite ciuchy . ;p

             













Przed
Po












Przed: Super, ale ja zbytnio nie przepadam za tą fryzurką ;p Fajnie dodałaś makijaż itp. :)

Po: Ja zrobiłam makijaż cieniowany, a także zmieniłam kolor włosów i zmieniłam fryzurkę.
Zostawiłam pieprzyk. Zmieniłam kolor ust i dodałam błyszczyk z DOT.

3 komentarze:

jultka pisze...

Podoba mnie się

jultka

Asica1998 pisze...

Nawet, nawet.

.lolaan. pisze...

Dziękuje za komplementy ;> Super metamorfoza ;) znasz się na tym! Dziękuję :**