czwartek, 30 grudnia 2010

Zakończenie Sylwestrowego Szału Konkursowego.

Dziękuję, Dziewczyny, że razem ze mną się bawiłyście. Mam nadzieję, że jesteście zadowolone z wygranych, zasłużonych nagród ;)

Nie wszystkie jednak je odebrałyście.
Proszę, niech na moje gg - 12795954 -, lub do księgi gości, zgłosi się
Tysia-xD - napisz mi, jaką chcesz rzecz za 3$, podaj sklep i stronę w GiftShopie


Jeszcze raz dziękuję Wam za wspólną zabawę i życzę wspaniałej zabawy w ten ostatni dzień roku, a także dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności w nadchodzącym Nowym, 2011 roku :)*

Bless, Kefircia <3

2 komentarze:

jultka pisze...

Fajne Konkursy zrobiłaś :) , ja też wszystkim Życzę Szczęśliwego Nowego Roku !
jultka

P.S.Wystawiłam już na bazar :)

Asica1998 pisze...

Wam także, wszystkiego dobrego w nadchodzącym, nowym roku.