poniedziałek, 27 grudnia 2010

Metamorfoza ILoveEDMMusic

Przed: Nie każda sukienka pasuje do legginsów!
Buty tak samo jak legginsy nie pasują do sukienki.
Nic nie trzyma się kupy w tym ubiorze.

Po: Niestety nie masz zbyt dużo rzeczy w szafie, ale jakoś sobie poradziłam :)
Zostawiłam legginsy, które chyba bardzo Ci się podobają ;p, a także buty. Dorzuciłam natomiast torbę i zmieniłam sukienkę na koszulkę.
Przed: MeDoll wygląda naprawdę ładnie, ale mogłabyś troszeczkę wyżej dać włosy, ponieważ praktycznie zasłaniają  oczy. Ale ogólnie fajnie ; ))
Po: Nie zmieniałam makijażu, no tylko troszkę lżej pomalowałam oczy i usta. ;)
Zauważyłam również, że jesteś SuperStar i mogłam dać Ci tą fryzurę. ;]
Zmieniłam również kolor włosów, gdyż moim zdaniem wszystko nie może być przecież czarne ; ))

2 komentarze:

Asica1998 pisze...

Ładnie. ;)

Anonimowy pisze...

słaba metamorfoza .
mogłaś bardziej się postarać .