wtorek, 28 grudnia 2010

Metamorfoza superklaudia357

 
Przed: Do tak wyrafinowanej sukienki nie pasują podkolanówki i baletki. Rajtuzy też nie bardzo, ale aż tak źle z rajtuzami to nie wygląda. Ale gdy złączyłaś rajtuzy, podkolanówki i baletki razem oraz dodałaś czarną torebkę sukienka straciła swój blask i wszystko zaczęło się ze sobą zlewać.
Po: Niestety Twoja szafa nie posiada zbyt dużo ubrań, ale jakoś sobie poradziłam. Postanowiłam zostać przy sukience z kwiatów, ponieważ miałam wrażenie, że bardzo się Ci ona podoba dodałam jedynie czarne buty na obcasie żeby podkreślić jej nogi.



Przed: Masz bardzo oryginalną MeDoll. Ale zbytnio nic do siebie nie pasuje. Włosy praktycznie zasłaniają całą twarz, a ich kolor zlewa się z kolorem skóry. Natomiast sztuczne rzęsy wchodzą na włosy i niezbyt wyrafinowanie to wygląda. A kokarda założona na włosy nie wiem do czego ma pasować.

Po: Postanowiłam wszystko zmienić. Zmieniłam układ brwi ( są teraz troszkę wyżej ), układ oczu ( są teraz troszeczkę niżej ), zmieniłam również układ nosa i ust. Twoją MeDoll pomalowałam jedynie maskarą, która dała naturalny kolor i wygląd rzęs oraz je odrobinę pogrubiła. Włosy postanowiłam zafarbować na inny kolor, gdyż nie chciałam żaby aż tak bardzo zlewały się z kolorem skóry. ( kolor włosów czekoladowy ).

Brak komentarzy: