środa, 29 grudnia 2010

Znajdź swój styl na Stardoll!

Na Stardoll wyróżniamy 11 styli:
- Stardoll
- Preety in Pink
- Evil Panda
- Tingeling
- Decades
- Fudge
- Voile
- Folk
- Fallen Angel
- RIO
- Bisou.

Znajdź swój styl, dzięki poniższemu testowi!




kliknij w obrazek, aby powiększyć.

Pytania do testu oraz sam test robiłam sama przez pół nocy, proszę to docenić i nie kopiować mojej ciężkiej pracy... -.-
Może wydać się Wam on chwilowo nie potrzebny, ale zobaczycie, że będzie na wagę złota, ponieważ od stycznia 2011 na blogu będzie startować dział "Twój Styl" oraz "Stylizacje".
Co to takiego?

W dziale "Twój styl" pisać będę jak urządzić swój apartament w danym stylu, jak wykonać prezentację, album.Oprócz tego opisywać będę realnych przedstawicieli takiego stylu ze świata mody, a także muzyki.
W dziale "Stylizacje" będę przedstawiać Wam przykładowe stroje dla danego stylu, także makijaż. Mogą być one Waszą inspiracją, czy nawet drobną ściągawką, jeśli nie macie pomysłów ;)

Zanim oba działy ruszą, postaram się opisać każdy styl oraz podać "Niezbędnik Trendsettera", czyli ubrania, które obowiązkowo musi mieć w swojej szafie przedstawicielka swojego stylu.
Podobają się Wam nowości, które wprowadzimy na blogu i moje pomysły?
Jeśli macie jakieś uwagi, pomysły, czy pochwały ;> , piszcie komentarze, bardzo chcę znać Wasze opinie:)

Love&Peace, Kefircia <3

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

musiałaś się napracować... ja takie rzeczy doceniam i nigdy nie kopiuje albo,nie moje żeby moi znajomi to robili. :))mój styl to Voile. ale to robiłam na szybkiego. xd

jultka pisze...

Super ten test :) mi wyszło RIO...

jultka

Asica1998 pisze...

Fajny pomysł. Mnie wyszło fudge.

Unknown pisze...

Świetny pomysł :D Mi wyszło Bisou :)

olcia12200 ( autree... ) pisze...

Mi wyszło bisou.
Tak jak się spodziewałam!
Bardzo lubię ten sklep! :)

Natuśka pisze...

Test fajny. Mi wyszło Bisou ; >

Zuzanna0099 pisze...

Super Test mi wyszło Fudge ;D

Anonimowy pisze...

wyszło mi Bisou. ;]

Julietta pisze...

A mój styl to Pretty in Love. :)

Kejtis pisze...

Mój styl to Pretty in Love ;)
Fajnie