piÄ…tek, 4 listopada 2011

Pożegnania nadszedł czas...


Hejka, kochani. Mam dla Was zaskakującą wiadomość. Jestem zmuszona odejść z bloga. Długo podejmowałam tę decyzję ale uświadomiłam sobie, że Stardoll to tylko gra i nie mogę przez tą witrynę zaniedbywać realnych obowiązków. Przykro mi, że odchodzę tak szybko. Pisanie na blogu jest dla mnie oderwaniem od smutnej czasami rzeczywistości i szczerze pokochałam to. Jednak nie ma sensu to abym lansowała się obecnością na blogu i nie pisała wcale notek, ponieważ to nie o to chodzi. Będę Was wspominała bardzo mile. Na koniec chcę podziękować Oliwii za przyjęcie mnie na bloga, za pomoc i okazanie tyle ciepła; Wiktorii-za miłą współpracę; komentatorom za umilanie pracy oraz wszystkim obserwatorom. Zakończyłam właśnie wspaniałą zabawę, której nigdy nie zapomnę. Pa. ;)

1 komentarz:

Camerontrendy pisze...

oo szkoda :(

Camerontrendy