sobota, 5 listopada 2011

Modna jesienią w realu i na stardoll: część 1.


Dziś przygotowałam dla was artykuł o modzie. Dzięki niemu dowiecie się co modnego jest tej jesieni.
Pierwsza część dotyczy ubrań w życiu realnym, a druga na stardoll. ( Pojawi się ona w najbliższym czasie.)

1. Płaszcze.
Jak zawsze, nieśmiertelne zostają płaszcze. Są bardzo ładne, wygodne i dostępne w wielu kolorach. Jest w nich nam ciepło i do tego są bardzo modne ^^.

 2. Swetry.
Na jesienne chłody, świetnie sprawdzą się swetry. Mogą być w jakieś śmieszne wzorki (patrz. praw.) albo bardzo klasyczne i eleganckie jak ten po lewej. 
Mi osobiście bardziej podoba się ten jasny, pasuje do wszystkiego. I z pewnością jest bardzo cieplutki. :)


3. Kamizelki.
W tym roku pojawiły się futerkowe kamizelki. Są świetne. Możecie je nałożyć na sweter i macie świetną stylizację.  


4. Getry. 
Tak zwane getry. Też bardzo moden w tym roku. Zakładamy je na nogi, w okolicach kostek. Szczególnie przydatne, gdy mamy niskie buty. Wtedy z pewnością nas super ogrzeją. A do tego są bardzo ładne i niedrogie!

5. Buty.
Tutaj mamy bardzo dużo fasonów, jednak wybrałam takie, które z pewnością każda z nas może założyć. Otóż: buty EMU. 
Te buty zrobiły furorę już w zeszłym roku, ale i w tym ich popularność nie słabnie. Możemy je dostać praktycznie w każdym sklepie. Ja pokażę wam te z kolekcji H&M.


6.Torebki.
Urzekły mnie te torebki z futerkiem :) Idealnie spasują do wielu jesiennych stylizacji. 



To tyle jeżeli chodzi o ubrania. Poniżej zaprezentuje wam jeszcze kilka stylizacji:





Mam nadzieję, że artykuł się wam spodobał :) Piszcie opinie w komentarzach! :)

2 komentarze:

Camerontrendy pisze...

bardzo przypadły mi do gustu te sweterki i torebki :)

Camerontrendy

Kefircia pisze...

Super artykuł! :)
Sama mam kozaczki EMU - są świetne: ciepłe, wygodne i bardzo mi się podobają. :) W mojej szkole wiele dziewczyn je nosi i ceni. c: