piątek, 11 listopada 2011

Skóra zawojuje zimowymi trendami!


Cześć kochani. Ten post będzie o modnym w zimie materiale jakim jest skóra. Idealna na chłody i minusowe temperatury. Obecnie możemy znalezc w sklepach mnóstwo rzeczy wykonanych z tego właśnie materiału. Np. Buty,torebki, kurtki,rękawiczki. Minusem skórzanych ubrań jest oczywiście cena. Nie znajdziecie dobrej skórzanej kurtki poniżej 100 zł.
Myślę, że najlepszy kolor skóry to czarny. Oosbiście nie zbyt lubię skórzane ubrania ale może się do nich przekonam tej zimy.

Podobał Wam się post? Proszę o szczere komentarze.

5 komentarzy:

CalinaDiamonds pisze...

Mi się bardzo podoba ten post i sądze że przydałoby się takich o wiele więcej :)

Camerontrendy pisze...

Mi podobają się skórzane ramoneski:) Ale nie do noszenia dla mnie tylko tak ogólnie , gdy nosza je gwiazdy.

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

ja szukam jakiejś fajnej kurtki skurzanej na zime z futerkiem w środku, czarną :)

PS: Mogłabym poprosić cie o post o takich zajewalistych butach - wokersach? sama je mam i je ubustwiam. mam nadzieje ze jeśli pokazesz je na blogu to zainteresuje sie nimi wiecej osób :)

Kefircia pisze...

Mam skórzaną kurtkę "motocyklówkę". :)
Sama kurtka średnio grzeje, ale jak założę pod spód bluzę (lubię, jak spod skóry wystaje kaptur - taki mój bzik. ^^), to nawet na minusowe temperatury jest świetna. :))

Anonimowy pisze...

Oczywiście, z chęcią napiszę artykuł o wokersach gdy tylko trochę się o nich dowiem i zdobędę materiały. Dzięki za pomysł i komentarze. ;)