czwartek, 10 listopada 2011

Metamorfoza Zuza_11

Przed: Ciekawa stylizacja. :) Ale myślę, że bez czapki byłoby lepiej.

Po: Black and White. :) Do białej koszuli założyłam pod spód czarny top, do tego białe spodenki, czarny pasek i szpilki. Dodatki to awangardowa torebka i bransoletka. :)



Przed: Odważny makijaż. :) Nie jestem zwolennikiem tego typu awangardy, ale to zależy od gustu - z daleka efekt jest ciekawy. ;D
Po: Podniosłam trochę brwi i zmieniłam fryzurę. Ściągnęłam też dodatki i zmyłam makijaż. Następnie rzęsy pomalowałam mascarą, a oczy podkreśliłam kredką.

4 komentarze:

Camerontrendy pisze...

fajnie :)

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

mi tez sie podoba :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Strój w większości mi się podoba, ale jest taki trochę zbyt letni jak dla mnie c: Co do makijażu to, hmm... nic specjalnego, niestety. Ale dzięki za wysiłek itp.
zuza_11