niedziela, 6 listopada 2011

Metamorfoza Wewerka


Przed: Przykro mi, ale zupełnie mi się nie podoba... Nic tu do siebie nie pasuje.

Po: Założyłam Ci sukienkę z rozkloszowanym dołem, pod nią dałam spódniczkę z falbankami, alby sukienka ładniej wyglądała. :)
Do tego czarne buty (niezbyt mi się podobają, ale nie znalazłam niczego lepszego). Niestety nic więcej nie mogłam zrobić, bo nie znalazłam niczego pasującego. Mam jednak nadzieję, że Ci się podoba. :D

Przed: Wybacz, ale makijaż również niezbyt Ci wyszedł - niebieski cień i czerwona szminka? :( I naprawdę nie wiem, co chciałaś osiągnąć, zakładając kokardę na szyję.

Po: Do sukienki, jaką masz na sobie takie loki będą pasować idealnie. :) Powiek nie malowałam, pogrubiłam jedynie rzęsy. Usta najpierw pomalowałam czerwono-różową szminką, a następnie neonoworóżową.

5 komentarzy:

katsit00 pisze...

nie miałam nathnienia

Camerontrendy pisze...

twoja stylizacja jest l,epsza :)

Camerontrendy

Anonimowy pisze...

Ładnie. Myślę że ta kokarda, to taka jakby muszka :D

katsit00 pisze...

dokładnie vikula5

SMILEY^.^ pisze...

ta kokarda rzeczywiście niewypał :)