niedziela, 6 listopada 2011

Metamorfoza CuteBasika


Przed: Bardzo fajny strój. :) Ale te bransoletki są chyba zbędne. :P

Po: Postanowiłam ubrać Cię bardziej dziewczęco. :]
Śliczna sukienka w kwiatki sprawdziła się idealnie. :D Do niej założyłam Ci czarny pasek, który ozdobiłam kokardą oraz fajną torebkę ze sklepu PIX. Do wszystkiego dobrałam czarne buty, które akurat niezbyt mi się podobają, ale nic lepszego nie mogłam znaleźć.

Przed: Fryzura niezbyt pasuje do stylizacji. Makijaż byłby ok, gdyby nie ten za mocny i trochę nierówno nałożony róż.

Po: Słodko upięte brązowe włoski świetnie pasują do dziewczęcej sukienki. :) Powiek nie malowałam, podkreśliłam je jedynie eyelinerem oraz pogrubiłam rzęsy. Usta pociągnęłam bladoróżową szminką z LUXE.

1 komentarz:

Camerontrendy pisze...

ślicznie :)

Camerontrendy