sobota, 5 listopada 2011

Metamorfoza Kate-Tunstall

Przed: Stylizacja baaaaardzo mi się podoba. :) Świetnie przełamałaś klasyczną biel i czerń neonowym różem. :) Zdecydowanie na plus. :D

Po: Postanowiłam zrobić coś podobnego. ;) Założyłam kamizelkę, czarne rurki i szpilki. Na to neonowozielona marynarka i torba - radio. Na głowę założyłam okulary.

Przed: Bardzo fajny makijaż oczu. :) Trochę za nisko masz usta i według mnie za dużo różu. ;)
Po: Dałam nieco wyżej usta, oczy delikatnie pomalowałam na czarno, rzęsy wydłużyłam i pogrubiłam. Zmieniłam też fryzurę.

3 komentarze:

...:> pisze...

B. ładny strój po. Dzięki za zastosowanie tej torebki :)

SMILEY^.^ pisze...

bardzo fajna metamorfoza :) ale ta fryzura przed jakoś mi sie bardziej podoba

Camerontrendy pisze...

śliczna me doll :)

Camerontrendy