sobota, 5 listopada 2011

Metamorfoza Adelajdasmiley


Przed: Podoba mi się! :) Jedyne, co bym zmieniła, to to, żeby cała fryzura była z kucyków, bo sama grzywka wygląda niestety bardzo sztucznie - jakby była doklejona.

Po: Założyłam Ci biały tiszert z nadrukiem i rurki w tym samym kolorze oraz czarne baletki. Do tego słuchawki na szyję (nie patrz proszę na słuchawki, które masz na głowie, bo ich nie mogłam ściągnąć) i torebka do ręki. :) 
Przed: Hm... Chyba trochę przesadziłaś z tym makijażem. :P Lekko pomalowane powieki na czarno zdecydowanie by wystarczyły + fioletowa szminka, bo niebieska trochę nie pasuje. Osobiście fanką piercingu nie jestem, ale jeśli Tobie się podoba - to najważniejsze. ;D

Po: Zmieniłam włosy na kucyk, przefarbowałam je. Rzęsy pogrubiłam, a powieki pomalowałam czarną kredką i różowym cieniem.

2 komentarze:

hinata pisze...

bardzo ładna ta metamorfoza . makijaż też mi się nie podoba ale z daleka jest spoko efekt a fioletowej ciemnej szminki nie miałam i nie było mnie już stać mam tylko jasną :/ dzięki za metkę :)

Camerontrendy pisze...

super
;)

Camerontrendy