czwartek, 10 listopada 2011

Trochę krytyki: Nienajlepsze artykuły weszły do starplazy ;/


Witajcie! Otóż wczoraj przeglądając Starplazę zajrzałam do nowości..nie ucieszyły one mnie za bardzo! Kilka okropnych ciuszków wymienię Wam dzis jednak zapomniałam o jednych przeokropnych spodniach..mówi sie truudno ;/ Zobaczcie jednak dotychczasowe ceny o wcale nie anielskiech cenach ;D

 Wymielone butelki i zakończenia rodem ze skarpetek ^^ Czy oze byc cos gorszego? Tak-ponizsza bluzka!
Jednak 1 miejsce w rankingu "Najbrzydszych nowych ciuchów" bezapelacjnie zajmuje...




..to coś nie wiadomo co! Złomowisko na głowie? No niby oryginalne ale napewno nie dla fashionistki..no może ewentualnie dla złomiarza ^^ Widać jednak prócz złomu zwisajace złote nitki..ciekawy pakiet a cena jest "niezwykle atrakcyjna" ekhum bo to tylko 7 sd!

Czy widzieliscie gorsze nie wypały? Jakie jest Wasze zdanie na temat tych ciuchów?

10 komentarzy:

SMILEY^.^ pisze...

WoW!!! okropieństwa!!!

Paulina699 pisze...

Powiem tyle nie znasz się na modzie. Weź lepiej sięgnij po gazetę Avanti czy coś w tym stylu.

Kefircia pisze...

Ubrania same w sobie może nie są najpiękniejsze, ale w dobrym połączeniu może wyjść modowy hit. :)

Anonimowy pisze...

Droga "Paulina699" - avanti jest kolejną gazetą lansującą mózg dzieki której wiele osób korzystajac z "okładkowych" ideaów popada w anoreksję. Gazeta ta ma charakter czysto komercyjny. Napisałam jednak ze jest to odrobnina krytyki czyli moje własne zdanie o danym asortymencie. Wiesz o gustach się nie dyskutuje i jeżeli uważasz ze ja nie znam się na modzie zastanów się czy ty się znasz czy steruje tobą jakaś szatława,komercyjna gazeta.Jesli jednak chcesz nosić kilko złomu na głowie-powodzenia życzę

CalinaDiamonds pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
CalinaDiamonds pisze...

Racja. Zgadzam się z Pauliną. To może być hit! Być może na obrazku nie wygląda to najlepiej ale jak się połączy z czymś idelanie pasującym ... kto wie jak to bądzie wyglądać ^^

Camerontrendy pisze...

ehe .. boskie :/

Camerontrendy

Paulina699 pisze...

To nie kilo złomu na pierwszy rzut oka nie są to fajne ubrania ale przy odpowiedniej stylizacji wyjdzie coś fajnego..

Anonimowy pisze...

Jak juz mówiłam jest to krytyka czyli moje zdanie. A skoro nie znam sie na modzie a ty niby bardzo no to zrób cos (stylizację) z tym "Kilo złomu" zalinkuj i wklej komentarz poniżej zobaczymy komu lepiej uda się ten złom wykorzystać ;)

Paulina699 pisze...

http://imageshack.us/photo/my-images/35/poka.png/