piątek, 11 listopada 2011

Kto się lepiej ubrał?-oceń!



Hej! Ostatnio zamieściłam post o nowych zakałach starlazy. Napisalam tam mdz. in. o beznadziejności opaski którą nazwałam po prostu "Kilo złomu". Post wywołał wiele kontrowersji ale to przecież krytyka
czyli moje własne zdanie a nie od razu powszechny fakt. 
Jedna z czylniczek bloga-Paulina699 
powiedziała mi ze się nie znam na modzie i lepiej żebym poczytała Awanti.
 Czy ten komercyjny "szmatławiec" promujący przede wszystkim nienaturalny wygląd
 i próżność wie coś o modzie? Skoro droga Paulina669 się nim kieruje w sprawach modowych
 łatwo to sprawdzimy. Otóż komentatorka uważa że jest dobrze z modą oswojona więc wyzwałam ją na pojedynek. Obie miałyśmy zrobić stylizacje z "Kilem Złomu" ..
Paulina (nr 2) założyła je tak jak jest przeznaczone-na głowę i dodała złote dodatki tworząc strój w stylu Gagi kozaczkami podkreślając dosyć odkryte nogi smukłej Me Doll'ki 
. Ja(nr 1) postanowiłam dodać kapkę świeżości i oryginalności i złomiasty kapelusz
posłużył mi jako bluzka do której dodałam 2 czarne kurteczki PPQ, apaszkę
ze złotymi elementami również  z owego sklepu,leginsy hb i zwykłe żółte buty.
KTO SIĘ LEPIEJ UBRAŁ? NUMEREK OSOBY KTÓRA 
 WEDŁUG CIEBIE FAJNIEJ WYKORZYSTAŁA "ZŁOMIASTY KAPELUSZ"
NAPISZ W KOMENTARZU!

16 komentarzy:

Camerontrendy pisze...

1:) nie wiem dlaczego Paulina napisała , ze nie znasz się na modzie ( ? ) Moim zdaniem masz fenomenalne wyczucie stylu i potrafisz zrobić coś z niczego <3

Camerontrendy

Paulina699 pisze...

Ale zrobiłaś z tego wielkie halo. Jak widać źle przyjmujesz krytykę O.o

Anonimowy pisze...

nie wielkie halo chcę sprawdzic czy twoje przekonanie ze lepiej znasz sie na modzie jest słuszne..poza tym sama zgodziłaś się na pojedyek i pokazałaś pracę..Skoro ja znoszę trudno krytyke to ty jeszcze gorzej porażki i zanim kogoś wyzwiesz żeby czytał jakieś głupie gazety upewnij sie że robisz to słusznie ^^

Paulina699 pisze...

Eee. nadal zgadzam się z tym co pisałam wcześniej.

Paulina699 pisze...

Teraz futerka są modne i świetnie wygląda do tej sukienki. A w twojej stylizacji modne są legginsy i całkowicie do tego nie pasują źle dobrałaś buty i szal.Stylizacja nie może się wiązać na dwóch kolor bo wygląda nijak...

Paulina699 pisze...

kolorach*

Anonimowy pisze...

Szczerze, styl.1 co do niej to jest dość ładny, ale nie podobają mi się leginsy. Styl.2 Podoba mi się góra (ps. włosy nie pasują to złomelusza) ale te kozaczki nie w moim stylu.

Wybieram: Znak vs xD

EmilyShey

Paulina699 pisze...

EmilyShey dobry wybór wgl nie powinnyśmy ze sobą rywalizować ja tylko powiedziałam swoje zdanie a ona już dopowiedziała swoje ;d

x pisze...

haha jaka afera z tego urosła..sama zgodziłaś sie na pojedynek....

Paulina699 pisze...

No tak ale nie wiedziałam że z tego zrobi się coś takiego :P

Anonimowy pisze...

Oj dziewczyny, po co się kłócić o jakiś kapelusz? Obydwie macie trochę racji.Kapelusz sam w sobie nie wygląda korzystnie ale w połączeniu jest serio fajnym dodatkiem. Myślę, że moje słowa chociaż trochę załagodzą ten spór. Oby. ;)

Paulina699 pisze...

Tak twoje słowa naprawdę pomogły. Ja nie mam żadnego żalu do Kitty.., i nie mam ochoty się kłócić po prostu chciałam jej powiedzieć że nie zawsze wszystko na pierwszy rzut oka jest złe...

SMILEY^.^ pisze...

och! dajcie spokój!!! Każda osoba ma prawo miec wlasny styl!

Kefircia pisze...

Hehe, dziewczyny, spokojnie. :)
Każdy z nas ma własny styl i ma prawo okazywać go jak tylko chce i każda z Was to zrobiła. :)
Pojedynek na poziomie wyrównanym, chociaż uważam, że kapelusz niespecjalnie wygląda użyty jako.. kapelusz. ;)

Punkt daję każdej z Was, bo obie stylizacje są bardzo ciekawe. :)

x pisze...

OMG! Myśle że ani mi ani paulinie nie zależało na takiej szopce ale zawsze pojawia sie ludzie którzy zribia z tego czeski film O.O Większosć komentatorów otrzymuje odemnie gratulacje-chyba z trzy osoy wykorzystcał coś w tylu "nie kłócćcie się!" OMG! no w kilka sekund można osianać sławę następnym razem jak sie odezwiecie z burzą komentarzy ;D Jeśli ktoś poniżej ma napisać coś w stylu "nie kłóćcie się" to lepiej niech napisze cos innego bo m nawet si nie kłócimy ^^ przynajmniej takie jest moje zdanie

Anonimowy pisze...

Jezu jaka dyskusja się tu robiła.Żadnej nie wybieram obie nie są idealne,ale podoba mi się pomysł z bluzką zamiast kapelusza :-)

MagicBlackStar1