czwartek, 10 listopada 2011

Witajcie!

Hej! Jestem Kitty121 i od dziś będę pisała na tym blogu! Myślę że posty Wam się spodobają bo chcę wam pokazać różne sposoby DIY na rzeczy i całe wystroje apartamentów! Pogadamy też o modzie, chronieniu zwierząt nie ukrywam ze wśród postów na pewno zamotają się jakieś konkursy! Mam 13 lat, kocham zwierzęta, lubię robić sobie dziwaczne,niecodzienne stroje tak dla zabawy ^^ Na imie mam Klaudia ale mówcie mi Kitty121 lub Caffie..są też osoby które mówią mi Panda ;)  Może popracuję nad nową grafiką-bardziej Stardoll'ową. Myślę że będzie się nam miło współpracowało!


5 komentarzy:

katsit00 pisze...

Witaj kitty121 Miło cię poznać

SMILEY^.^ pisze...

fainiee XD

CalinaDiamonds pisze...

Cieszę się że jest nowy Twórca blogu :0 witaj :)

Camerontrendy pisze...

hej :>

Camerontrendy

Camerontrendy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.