niedziela, 6 listopada 2011

Metamorfoza Oleczka11sky

Przed: Bardzo fajna sukienka. :) Dość prosto, ale mi się podoba. :)
Jedyne moje zastrzeżenie dotyczy torebki - daj ją proszę do drugiej ręki, bo tu ręka zasłonięta jest przez sukienkę, a w efekcie wygląda to tak, jakby torebka wisiała na sukience właśnie. ;)

Po: Ubrałam Cię dość zwyczajnie - czarne legginsy i bluzka (którą zrobiłam z czarnej spódniczki. ;D), na to brązowa kurtka. Do tego naszyjnik i czarne szpilki.


Przed: Jest bardzo ładnie. :) Włosy pasują do stylizacji, makijaż nawet też, ale dodałabym może troszkę czarnego cienia. ;)

Po: Włosy wyprostowałam i przefarbowałam, usta pomalowałam szminką w kolorze różowo-pomarańczowym, policzki musnęłam różem w podobnym odcieniu (okolice pod oczami i za kość policzkową). Oczy natomiast pomalowałam do połowy pomalowałam czarnym cieniem, drugą połowę brązową kredką. Rzęsy pogrubiłam i wydłużyłam, zmieniłam kolor rzęs.

2 komentarze:

Camerontrendy pisze...

piękna me -doll naprwde mi się podoba :>

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

ja jednak wole sukienki :)