sobota, 12 listopada 2011

Nietypowe torty


Otóż 26.11 obchodzę urodziny ale od babci juz dostałam prezent..
wiec zaczęłam myśleć o urodzinach!
Otóż planuje zaprosić przyjaciółkę Adę na noc i urządzimy sobie
piżama party oglądając filmy, obżerając się żelkami i żarciem z Mc Donalda..
No a skoro już o urodzinach myslimy to sama sie nasuwa myśl o torcie!
 Obejrzmy dziś nietypowe torty-nietylko urodzinowe!
Mniaaam! Ciekawe jakie pyszne zdjęcia robi! Daję 5/5 bo torcik dopracowany!
 
Tu już mamy torcik nieco większy ale również idealnie dobracowany i z pewnoscią trudny do wykonania!
Na pierwszy rzut oka pomyślałam-"ślub lesbijek..a co to ma do nietypowego tortu?!" " a po chwili zauważyłam ze jedna z rzekomych "lesbijek" jest...tortem! Daje mocne 5/5
 
 Nigdy nie lubiłam jak przy pudrowaniu się (np na andrzejki gdy nakładałam dużo pudru) łykałam owy kosmetyk..Teraz naszła mnie jednak ochota aby zjeść trochę pudru..szminki,tuszu i butów też! Daję 4,5/5 
 
Tort czy ser? Z pewnoscia coś dla wielbicieli myszek! Moze nie jest aż tak pracochłonny ale z pewnościa pomysłowy ..Daję 3,5/5
Tak..to też jest tort..ale tak ochydny że po 1 nawet bym go nie liznęła po 2 nie ocenię go!
JAKI TORT WYBRAŁABYŚ/WYBRAŁBYŚ? 
JAKI CI SĘ NAJBARDZIEJ PODOBA?
 CAŁY POST MOŻECIE PRZECZYTAĆ NA BLOGU TURKUSOvVA.BLOGSPOT.COM
Bo tortowy szok dopiero przed Wami ;D

5 komentarzy:

Camerontrendy pisze...

ja bym wzięła z kosmetykami :)

Camerontrendy

o_ania_o pisze...

1 najj . :D

x pisze...

Oj tam oj tam..jabym najchetniej pozjadała dodatki z tego tortu z kosmentykami, odrgryzła nos tortowi-pannie młodej, skosztowała bym też myszki ale od ośmiornuicy z daaleka!

SMILEY^.^ pisze...

koffam wszystko co ochydne i te ośmiornice zjadłabym od razu :)
i bym sie nawet nie brzydziła xD
ośmornica najlepsza xP

TakaFaza pisze...

Kocham torty ! <3. Najchętniej to bym chyba zjadła wszystkie na raz xd.
TakaFaza