środa, 30 listopada 2011

Kolejne "walutowe" zmiany. :)

 Witajcie. :)
Mam dla Was świetną wiadomość! Od teraz także osoby, które nie są Superstar mogą kupować rzeczy za stardollary, takie jak LE czy hotbuysy! :D
Od teraz jedyną rzeczą różniacą SS od nie SS jest ilość otwartych pokoi, możliwość wystawiania w sb, ubieranie nowych lalek i wymiana starmonet.
Jak dla mnie w zaistniałej sytuacji, Admini mogą wycofać starmonety, bo nie mają one większego sensu.

W każdym razie co do starmonet jest o tyle fajnie, że teraz możemy zarabiać ich dziennie aż 50. :)


Edit: Okazało się, że osoby, które nie są Superstar, nadal mogą zarabiać tylko po 40sm. :(
I jest też wiadomość od HarajukuGirlPL, że znów są ograniczenia, tak jak wcześniej: dla ss i nie ss. Szkoda. :(

4 komentarze:

HarajukuGirlPL pisze...

"Od teraz także osoby, które nie są Superstar mogą kupować rzeczy za starmonety, takie jak LE czy hotbuysy! :D"

mogą kupować za stardolary a nie starmonety, poza tym nie wszystko bo są ograniczenia takie jak poprzednio, jedne ciuchy tylko dla SS a drugie dla wszystkich :)

Camerontrendy pisze...

nie weim czy to dobrze czy źle , bo zawsze jest haczyk :)

Camerontrendy

SMILEY^.^ pisze...

ale fajnie ze dziennie mozna zarabiac o 10 sm wiecej :)

Kefircia pisze...

HarajukuGirlPL - głupia pomyłka, miało być oczywiście stardollary, a nie starmonety. :) Przepraszam za wynikły błąd, ale chyba każdemu może się zdarzyć. ;D

A co do ograniczeń, to nie widziałam rano żadnych gwiazdek, więc napisałam to, co myślałam. :)