środa, 25 maja 2011

WYPRZEDAŻ! :)

 Uwaga, uwaga, Stardollowicze! :)
Nadszedł czas na majową WYPRZEDAŻ w Starplazie! :)
I, co ciekawe, od teraz wyprzedaż jest nie tylko dla Superstar, jest bowiem sporo rzeczy za starmonety!
Skorzystacie? :) Ja na pewno. ;D Przyznam się Wam, że ubrania na Stardoll kupuję właśnie głównie na wyprzedażach, żeby zaoszczędzić. ;) Nawet, jak mi się jakiś ciuszek spodoba, to cierpliwie czekam, aż wydam na niego połowę mniej. ;D
Wyjątkiem są HB i jakieś nowe marki. ;p
A Wy jaki macie sposób na stardollowe zakupy? :)
Z Waszych komentarzy wylosuję jedną osobę, która otrzyma 50sm za zakup jakiegoś ubranka z wyprzedaży. ;)
Pamiętajcie, że aby mieć szansę na wygraną musicie być obserwatorami bloga i podpisać się nickiem ze Stardoll, jeśli jest inny niż ten, który macie na koncie google. ;)

EDIT: W losowaniu chodzi mi raczej o komentarze z Waszym sposobem na stardollowe zakupy.
EDIT 2: 50sm trafia do Camerontrendy

3 komentarze:

Julietta pisze...

Ooo! Taak! Wyprzedaż!
Mój stardollowy nick to MeFashions

Camerontrendy pisze...

super :) wreszcie wyprzedaż :D

Camerontrendy

punk-wikulina pisze...

ja już lecę ! kupię wszyystko :P

PunkWikulina