wtorek, 31 maja 2011

Powitanie !


Cześć , jak pewnie zdążyliście się zorientować jestem jedną w nowych redaktorek tego bloga .
Jeśli jesteście tu od bardzo dawna to może mnie pamiętacie  ponieważ byłam już redaktorką tego bloga. . Na Stardoll mój nick to wero1111 a w rzeczywistości mam na imię Weronika przez znajomych nazywana jestem Weronka , Nika :)
Moim hobby jest śpiew oraz poznawanie języków obcych . Na co dzień uczę się w szkole i spędzam czas na Stardoll tej witrynie poświęciłam już prawie dwa lata już niedługo  zbliża się kolejna rocznica .
Mam nadzieję że będzie mi się tu miło pisało i z przyjemnością będziecie czytali moje posty oraz Kefiricia z resztą ekipy naszego "statku" będzie zadowolona . Pozdrawiam serdecznie .


Moja osobistość na Stardoll.com <3

1 komentarz:

Camerontrendy pisze...

śliczna dolka :) cieszę się ,że bedziesz pisać na blogu :)

Camerontrenddy