piątek, 20 maja 2011

...

Tak, tak, wszystko moja wina, jestem złym tyranem, znęcałam się psychicznie nad Julią, usuwałam wszystkie jej posty i w ogóle spalić mnie na stosie, a co!
Ogarnijcie się szanowne anonimy... Łatwo wam mówić, jak nikt was nie rozpozna, co nie?
Wiecie co? Też jestem człowiekiem (wiem, może niektórym trudno w to uwierzyć) i mam swoje UCZUCIA.
Nie wiem, dlaczego wszyscy obwiniają mnie, za to, że Julia odeszła - nic złego jej przecież nie zrobiłam. ;/
Powiem prawdę, co się "od kuchni" działo na blogu, chociaż i tak pewnie większość mi nie uwierzy, bo jestem "ta złaaaaaa"...
Otworzyłam bloga prawie rok temu. Myślałam sobie: fajnie będzie, zobaczę, czy wytrwam, podszlifuję sobie trochę pisanie.
Na początku prowadziłam go sama, ale zaczęło brakować mi czasu... Szukałam redaktorki. Niestety plany spaliły na panewce - na bloga z kilkoma obserwatorami nikt nie chciał nawet popatrzeć. To nic, zacisnęłam zęby i szłam dalej, na przekór innym.
W końcu znalazłam odpowiednią osobę - Wero1111. Było bardzo fajnie, "najstarsi górale" jeszcze pamiętają.
Potem uznałam, że przyda się jeszcze ktoś - była to jej siostra aro91112. Niestety wyszła sprawa, że aro kopiowała posty z innych blogów i zmuszona byłam jej podziękować. Weronika odeszła razem z nią. W międzyczasie przyjęłam dwie redaktorki, które znałam praktycznie od początku mojej przygody z witryną Stardoll - Paulinę i Gabi, które piszą ze mną do dziś. Później przyjęła się właśnie Julia.
Wtedy pomagałam jej stawiać pierwsze kroki w świecie pisania. Zdarzało się, że poprawiałam posty, które szczerze mówiąc były dość chaotyczne, nie trzymały się przysłowiowej "kupy". Ten okres trwał może ze dwa miesiące, potem  już w nic się nie wtrącałam.
Co do spraw organizacji bloga - posty były usuwane, KIEDY COŚ BYŁO NAPISANE DWA RAZY. ;/
I to nie tylko EmilyShey, ale także MOJE i INNYCH REDAKTOREK. Zawsze ten, który ukazał się PÓŹNIEJ.
Większość ważnych decyzji ZAWSZE obgadywałam z innymi redaktorkami, te mniej ważne podejmowałam sama - no chyba jako założyciel bloga miałam takie prawo?
Teraz Paulina nie pisze, bo ma ZEPSUTY komputer, nie ma jak kupić nowego na razie - to nie jej wina.
Nie wiem, dlaczego Gabi nie pisze, ale rozmawiałam z nią o tym, tak samo jak z EmilyShey i jakoś Gabi na blogu wciąż jest.
Nie wiem, może nie mam tyle cierpliwości, może nie umiem jakoś docierać do młodszych, ale z jakiegoś powodu Julia bez słowa zablokowała mnie na gadu, usunęła z przyjaciół i napisała ten post (bardzo subiektywny z resztą, pisany pod wpływem emocji i nie wszystko jest w nim dokładnie tak, jak było naprawdę). Wtedy też nie poczułam się zbyt fajnie.
I proszę, skoro wszyscy są tak chętni, żeby mnie ubiczować i wyszorować mną podłogę to może niech zrobią to publicznie, ujawniając się, a nie pisząc anonimowo.
Wiem, że blog będzie teraz trochę inny, ale kiedyś Julki też tu nie było i jakoś wszyscy przeżyli....
Ech, to byłoby na tyle, myślę, że większość z Was nie doczyta tego do końca, ale mówi się trudno.
Cóż, rozważam zamknięcie bloga, bo po co pisać, skoro wszyscy nagle zaczęli być anty-...
Póki co, jak komuś nie odpowiada to, co piszę i to, kim jestem, to niech na bloga nie wchodzi - proste.
Dobranoc Wam.

22 komentarze:

Anonimowy pisze...

ta wez nie zwracaj uwage na ludzi oni ci tylko zazdroszcza a w wiekszosci to dzieci , ja np nie mma nic za zle tobie i juli no bo to wasze zycie ii wasze sprawy i to jest chore ze ktos kluci sie za kogos ;\ i jak cos to pszeczytalam caly post

szarpejgirlll

Lolcia-Polcia ♥ pisze...

Nie zamykaj bloga ! Proszę cię ! Kocham tu wchodzić bez Julii też można przeżyć a ci, którzy chcą czytać jej posty mogą wejść na jej nowego bloga. Nie znam innego tak fajnego bloga Stardoll i My jest okropny ! Na reklamy wywaliłam kasę a nie dało efektów ! 2 reklamy tutaj i mojego bloga odwiedziło o ponad 600 osób więcej ! Ty nie jesteś wcale taka zła :) Ja myślę że Gabi chce pisać tylko jak kogoś zabraknie ... Bo jak wyjechałaś to ona wtedy pisała. Gdzie ja znajdę takiego bloga ???? Odpowiedź: Nigdzie ! Twój jest najlepszy !

Ika ;3 pisze...

Przykro mi Kefirciu że tak wyszło ...
Współczuje Ci całej tej sytuacji .
wero1111

PapAja pisze...

Ty opuszczasz bloga a ja stardoll ...
Bez tego bloga to nie to samo... !
Proste ...

greta102 pisze...

Nie usuwaj bloga bardzo go lubie Ciebie tez i Emili równiez jak się pokłuciłyście to trudno .Jasne chciałabym zebyście się pogodziły,i było tak jak dawniej ale to nie pomód ze by Cię obrażac.Może emily przemyśli i wróci ;D


greta102

Natalcia pisze...

Nie zamykaj. Nie przejmuj sie Julią- ona ma własne zdanie, jeśli postanowiła odejść to niech odchodzi a ty się nie poddawaj bo blog nie zasługuje na zamknięcie !

Przemyśl to !

Natusia0901

Anonimowy pisze...

ej to było troche nie miłe jak napisałaś, że Paulina nie ma kasy na kompa ... może to prwda ale nie musisz tego mówić publicznie, może ona tego nie chce?!
Zastanów się .. bo ja na jej miejscu czułabym się urażona :(

Anonimowy pisze...

NA LITOŚĆ ICH BIERZESZ ?!

wrogbogaczek

Anonimowy pisze...

A i pisze na anonimowym tylko dlatego, że nie mam konta google żal mi cb. ;//

Anonimowy pisze...

a usuń se tego bloga

Kefircia pisze...

wrogbogaczek, nie nikogo nie biorę na litość, zastanów się może, co piszesz. napisałam tego posta, żeby wszyscy znali też moje uczucia i moją postawę względem tego, co się teraz dzieje. pomyśl.

Smile Of Shakira pisze...

Nie!! Obserwuję wasz blog i nawet mam go w najważniejszych stronach historii przeglądania witryn przeze mnie!! nie opuszczaj nas!! I nie martw się anonimami... nie dawaj im satysfakcji

Shaddy93

Pozdrowienia i życzę aby blog cieszył się niesłabnącą popularnością! :)

Anonimowy pisze...

nie odpowiesz mi na to co napisałam o Paulinie?

Anonimowy pisze...

nie usuwaj bloga wlozylas w niego tyle pracy a pszez julie masz go usunąc

Anonimowy pisze...

Może po prostu włącz tę funkcję, gdzie anonimy nie będą mogły komentować? Nawet nie wiem czy takie coś jest, ale zawsze warto poszukać. Aha, i nie przejmuj się nią! Ty idź w swoją stronę i nie patrz się na nią!
Pozdrawiam, Alice_0-0

Camerontrendy pisze...

nie usuwaj go baardzo cię proszę :(


Camerontrendy

Anonimowy pisze...

Hej, to ja Kefircia. Nie mogę się zalogować (coś z serwerem) dlatego pisze jako Anonimowy. Chciałam Wam tylko powiedzieć, że macie racje. To moja wina!!! Julka odeszła przez mnie. Przepraszam Cię i Przepraszam Was...
Blog narazie nie usuwam (na Waszą prośbę) ale myślę, że to tylko kwestia czasu. Nie wytrzymam długo z tymi Anonimowymi, nie miłymi komentarzami. Jestem zbyt słaba...
Pozdrawiam

Kefircia

Kefircia pisze...

TO POWYŻEJ NIE JEST NAPISANE PRZEZE MNIE!!!!! WYŁĄCZAM FUNKCJĘ PISANIA ANONIMÓW!!!!!!!

Kefircia pisze...

A co do tego, co pisałam o Paulinie: to normalne, że ktoś na wyciągnięcie ręki nie ma 2 tysięcy na kompa...

Unknown pisze...

To jest jakaś masakra. Jak komuś się nie podoba to niech nie wchodzi na tego bloga. Nie ma przymusu. I bardzo proszę nie usuwaj bloga gdyż jest przydatny, ja bardzo go lubię

Julietta pisze...

Cześć.
Moim zdaniem, Kefircia wcale nie musisz godzić się z EmilyShey. Możecie dalej pisać posty, choć jesteście na siebie złe. Najlepiej by było ignorować siebie i tyle. Julka! Wróć. Wy dwie najlepiej pisałyście bloga. Bez was nie będzie już tak samo. Kefircia, nie zamykaj bloga. Wasz blog jest NAJLEPSZY!!

xylo pisze...

Sorry za wszystko co napisałam. Nie wiedziałam jak naprawde jest. Wgl po co teraz ja to piszę ..
Już wiem kto jest taki jaki jest i pozwólcie, że zostawie to dla siebie.