poniedziałek, 30 maja 2011

Casting na redaktora - wyniki etapu pierwszego. :)

Robaczki moje kochane. :D
Przejrzałam już dokładnie Wasze zgłoszenia i wybrałam kilka najlepszych osób, choć przyznaję, nie było łatwo. Najchętniej wybrałabym Was wszystkie... :D Ale niestety nie ma tak dobrze. :(
A oto złota czwórka (kolejność bez znaczenia):

- Punkwikulina
- Marti99
- Paula7112
- Wero1111

Gratuluję Wam! :)

Do każdej z Was wysłałam wiadomość na gadu, mam nadzieję, że je otrzymałyście.
Jeśli jednak do kogoś nie dotarła - proszę o kontakt ze mną na numer 12795954.
Pamiętajcie, żeby mnie dodać do kontaktów, abym mogła z Wami pisać. ;)

Mam nadzieję, że do końca tygodnia wybiorę z Was tę jedną.. lub dwie. ;D

Pozdrawiam. ;*

6 komentarzy:

CalinaDiamonds pisze...

że co nie ma mnie ?? D; doprowadziło mnie to do płaczu dziekuje kefirciu za zrunowanie mi marzeń D;

CalinaDiamonds pisze...

żebyś wiedziała ja płaczę!!!!!!!!!!!!

Ika ;3 pisze...

Wow ... nie spodziewałam się na prawdę ! ;)
wero1111

Kosmitka pisze...

Hurra !!!

Camerontrendy pisze...

gratulacje :)

Camerontrendy

Lolcia-Polcia ♥ pisze...

Wow nie spodziewałam się bo jestem troszkę za młoda mam tylko 12 lat no ale radzę sobie z pisaniem bloga :) Mój ma wielu wiernych czytelników ;-) Chcecie zobaczyć efekty ? Tu są paula712-stardoll.blogspot.com